Scatola di maquillaje in cartone o scatula di gioielli cù specchiu Scatola di carta di conservazione di gioielli per bambine
Supportu per iPad regolabile, supporti per tablette.
In u 2020, l'imballaggio antivirale hè prubabile di diventà una tendenza postu chì i cunsumatori si preoccupanu di i prudutti contaminati, cumprese scatuli di rigalu.
In un sondaghju realizatu da a rivista Packaging News è Sun Chemical, 267 lettori anu rispostu chì pagavanu più per i prudutti cù Packaging protettivu.
I ricercatori anu aghjustatu l'oliu essenziale di cannella à l'imballaggi cosmetichi è anu truvatu chì rompe e membrane di e cellule esterne è e mitocondrie di i batteri, facenduli permeabili è eventualmente si decomponenu.
In più, di l 'università università di Londra, un novu studiu hà trovu chì una spezia di revestimentu antivirale, u revestimentu hè incrustato in u polimeru cristallu violeta fatta di picculi clusters d'oru, sottu à a luce, cristal violeta pruducia una spezia di spezie reattivu di l'ossigenu. distrughjendu battìri di film prutittivu è DNA à sterilization, pò prevene infizzioni croce accadutu dopu à i prudutti cuntattu, ghjucà un rolu assai grande in u periodu di scoppiu.
In questu ambiente speciale, l'imballaggio di cosmetichi antivirali in u futuru hè prumessu.